\

Mai sunt atat de multe de facut, atat de multe de aratat, de  invatat, de descoperit… si totusi noi scriem acum probabil  unul din primele capitole ale povestii noastre, iar noi n-o sa ne sfarsim niciodata, oricat de greu ne-ar fi, it’s a fact we can’t deny, like the fact that our l0ve will never die . Nu exista  ironii ale sortii, cand inceputul e bazat pe sute de coincidente trebuie sa fie o farama de adevat in ele. And beyond that, we are the captains of our faith and the masters of our souls.

Stii ca e deja un an si aproape opt luni de cand  esti al meu si numai al meu? Si o sa fii doar al meu mult timp de-acum inainte, indiferent de starile mele truli-buli stiu sigur ca esti cel mai important pentru mine. Si cel mai frumos vis al meu pentru care-o sa lupt sau i’ll die trying. A fost mai greu sa intru in castel.. crezi ca as pleca acum cand doar in el miroase a ” acasa” ? si jur pe tot si pe lumea toata/ care ne tine barca inclinata/ ca peste ani fara de numar/ al meu vei fi ca bratul cel lipit de umar”.

Pana la capatul lumii o sa mergem doar impreuna, mana in mana.

Lasă un răspuns

